amabek

کتاب های الکترونیکی سئو پادکست های صوتی سئو ویدئوهای آموزشی سئو نرم افزار های تخصصی سئو اینفوگرافیک های سئو

بازاریابی اینترنتی به روش ویروسی


تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده است.
شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگ‌تر می‌شود.

"بازاریابی اینترنتی به روش ویروسی"

اگر کنجکاوید تا با این روش آشنا شوید به ویدئویی که در ادامه قرار داده شده توجه فرمایید ...

ادامه مطلب: بازاریابی اینترنتی به روش ویروسی

سخنرانی کسپرزیمنسکی در چهارمین همایش بازاریابی اینترنتی

طراحی و راه اندازی وب سایت حرفه ای برای رشد و موفقیت هر تجارتی الزامیست. نه تنها وب سایت به ارتقای حضور اینترنتی تجارت کمک می کند، بلکه می تواند پایه ای از مشتریان متعهد تشکیل دهد که برای حفظ روند رشد شما الزامی هستند. اما قبل از راه اندازی یک وب سایت حرفه ای، شما باید حتماً هدف از ساخت سایت را درک کنید.
بدون اینکه بدانیم، وب سایت ها به بخشی جدا ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. وب سایت و اینترنت به تجارت ها کمک کرده است تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و مشکلات و نیاز آنها را به راحتی برطرف می کند.

سخنرانی کسپر زیمنسکی ( Kaspar Szymanski )در چهارمین همایش بازاریابی اینترنتی،اقتصاد و گردشگری شهری ; پیرامون اهمیت آگاهی نسبت به راهنمایی های گوگل در مدیریت سایت تهران - مرداد ۱۳۹۳

در ادامه می توانید این ویدئو را تماشا کنید .

ادامه مطلب: سخنرانی کسپرزیمنسکی در چهارمین همایش بازاریابی اینترنتی

بازاريابي اينترنتي در کمتر از یک ساعت

 با گسترش دنیای مجازی و تغییراتی که در جستجوی اطلاعات رخ داده است بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راهکار در بازاریابی اینترنتی هستند.
با وجود فضای مجازی هنوز هم بعضی از افراد برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید، مشورت با نمایندگان فروش، جستجو در مغازه ها و ... نیازهای خود را رفع می کنند.
اما با ورود موتورهای جستجو و گسترش بازاریابی اینترنتی اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از دنیای مجازی دریافت می کنند.
بهترین راه هزینه کردن برای بازاریابی اینترنتی، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آن ها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریان با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی بازاریابی اینترنتی را در هدف گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاها افزایش داده است.

چگونه در کمتر از یک ساعت بازاریابی اینترنتی انجام دهیم؟

ادامه مطلب: بازاريابي اينترنتي در کمتر از یک ساعت

مراحل بازاریابی اینترنتی

بازاریابی به این معنی است که مشتریان کسب و کار شما را درک کنند و با روش کار شما و محصولات شما آشنا شوند. یک تفاوت بزرگ بین بازاریابی و تبلیغات وجود دارد آن هم این تصور است که بازاریابی مساوی با تبلیغات است درحالی که بازاریابی تحت تاثیر مواد تبلیغاتی شما است و اینکه مشتریان نحوه کارکرد شما را درک کنند ، با محصولات و خدمات شما آشنا شده و نحوه پشتیبانی شما از مشتریان خود را درک کنند. موفقیت شما در بازاریابی بستگی به درک کسب و کار شما از طرف مشتریان دارد.


همانطور که می بینید، تبلیغات تنها یکی از اجزای بازاریابی است. تبلیغات آنلاین مشتریان را به وب سایت شما می آورد اما اگر مشتریان با شما باقی بمانند و از شما خرید کنند موضوع دیگری است. شما می توانید ادعاهای بزرگی در تبلیغات خود داشته باشید و تعداد زیادی از مشتریان را به صفحه خود بیاورید اما اگر شما نتوانید آنها را راضی به خرید و استفاده از خدماتتان کنید بازاریابی شما موفقیت آمیز نخواهد بود.

انجام هرکاری شامل مراحل خاصی می باشد ، پس بهتر است قبل از شروع هر کار با مراحل انجام آن آشنا باشیم ...

 

ادامه مطلب: مراحل بازاریابی اینترنتی

تکنیک های بازاریابی اینترنتی

‌امروزه ‌نباید ‌بازاریابی ‌را ‌به ‌مفهوم ‌قدیمی ‌آن ‌یعنی ‌فروش ‌- ‌معرفی ‌محصول ‌و ‌فروش ‌- ‌در ‌نظر ‌آورد، ‌بلکه ‌باید ‌به ‌مفهوم ‌نوین ‌آن ‌یعنی ‌برآوردن ‌نیازهای ‌مشتری، ‌توجه ‌کرد. ‌اگر ‌بازاریاب ‌بتواند ‌نیازهای ‌

مشتری ‌را ‌درک ‌کند، ‌محصولاتی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارایه ‌نماید ‌که ‌از ‌بالاترین ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قیمت ‌گذاری، ‌توزیع، ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌را ‌به ‌روشی ‌کارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌

محصولات ‌به ‌راحتی ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت.

در بازاریابی اینترنتی روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات مورداستفاده قرارگرفته است. که در این جا به معرفی مهم ترین آن ها می پردازیم

1 - پست الكترونیك:

استفاده از پست الكترونیك دارای تاریخچه طولانی تری است. تبلیغات در بازاریابی اینترنتی  از طریق بنرها، خرده سایت ها و موتورهای جستجو تكنیك هایی هستند كه تنها در محیط وب عملی هستند اما پست الكترونیك زیرمجموعه فناوری های اینترنتی بوده و ســــال ها قبل از وب مورداستفاده قرار می گرفته است (البته باید متذكر شد كه بعداز اختراع وب، فرستادن پست الكترونیك از طریق آن نیـــز طراحی گردید).با این حال، به كارگیری پست الكترونیك برای تبلیغات در بازاریابی اینترنتی در سالهای اخیر و با افزایش تعداد كاربران اینترنت موردتوجه قرار گرفته است.

2 - خرده سایت ها:

خرده سایت ها عبارتند از پنجره های كوچكی (كوچك تر از اندازه معمولی پنجره مرورگر) كه هنگام جستجوی فرد در اینترنت ناگهان بر روی صفحه نمایش گر ظاهر شده و حاوی نوشته ها و تصاویر تبلیغاتی هستنــد. این نوع از تبلیغات در بازاریابی اینترنتی به پنجره هـای جهنده نیز معروف هستند.

در خرده سایت ها ممكن است از فناوری ها و تكنیك های پیشرفته رسانه ای استفاده گردد و یا ممكن است فقط دربردارنده متن باشند. از آنجا كه این نوع تبلیغات بدون اجازه و خواست كاربران ظاهر می گردند و ممكن است مورد انتقاد قرار گیرند. با این حال، به طور گسترده در بازاریابی اینترنتی مورداستفاده قرار می گیرند و نرخ كلیك كاربران بر روی آنهانیز معمولاً بالا است.

3 - موتورهای جستجو:

در موتورهای جستجو، بعد ازآن كه كاربر موضوع مورد جستجوی خود را در فرم مخصوصی كه برای این كار تعبیه شده است را وارد می كند، لیستی از پایگاه های اینترنتی كه دربردارنده موضوع موردنظر كاربرهستند بـــرای او جمع آوری می شود.

پایگاه های اینترنتی نظیر گوگل مثالی از موتورهای جستجو هستند. این موتورها معمولاً این امكان را به دارندگان پایگاه های اینترنتی می دهند تا مشخصات پایگاه خود را به بانك اطلاعاتی آن ها اضافه كنند.
- تعداد دیگری ازپایگاه ها مانند یاهو با استفاده از روش های دستی پایگاه های موجود در اینترنت رامورد بررسی قرار داده و بعداز ارزیابی، هریك را در دسته بندی های خاص در بانك اطلاعاتی  خود كه از قبل طراحی كرده اند، قرار می دهند. لذا هنگامی كه كاربر كلمه خاصی را درفرم جستجوی این پایگاه ها وارد می كند نتایجی كه برای او آورده می شود براساس بانك اطلاعاتی است كه این پایگاه آن را ایجاد كرده است و نه براساس جستجوی خودكار دراینترنت. این پایگاهها به دارندگان پایگاه های اینترنتی این امكان را می دهند تا مشخصات پایگاه خود را به بانك اطلاعاتی آنها اضافه كنند، البته با این تفاوت كه این دسته از موتورهای جستجو قبل از اضافه كردن، پایگاه اینترنتی را ارزیابی كرده و درصورت تایید، آن را به بانك اطلاعاتی خود اضافه می كنند. لذا مدت زمانی كه طول می كشد تا مشخصات یك پایگاه به این موتورها اضافه شود ممكن است حتی تا چند ماه طول بكشد. یاهو هم چنین دارای یك بانك اطلاعاتی پیشرفته هست كه برای اضافه كردن پایگاه های اینترنتی به آن مبالغی را از صاحبان این پایگاه ها اخذ می كند.

 

آیا می خواهید با تکنیک های بازاریابی اینترنتی آشنا شوید ؟

ادامه مطلب را حتما ببینید.

ادامه مطلب: تکنیک های بازاریابی اینترنتی

معرفی اعضای اصلی تیم آمابک

محسن کریمیمحسن کریمی

متخصص سئو و مدیر آمابک

سعید مختاریسعید مختاری

متخصص سئوی داخلی

عرفان مرادیعرفان مرادی

متخصص لینک بیلدینگ

جاوید عباسیجاوید عباسی

متخصص بازاریابی

معرفی آمابک

آمابک وب سایتی است که تحت نظر شرکت ایفانت فعالیت می کند.آمابک سعی کرده است در ایران تکمیل ترین محتوای آموزشی در موضوعات سئو , بهینه سازی سایت , برندینگ و بازاریابی اینترنتی و ... را در اختیار کاربران قرار دهد.ما سایتهای زیادی را در زمینه آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی در ایران و جهان بررسی کردیم. سعیمان بر این است بی نقص ترین دوره سئو را در اختیار شما قرار دهیم و تا حد امکان تمام مقالات , ویدئو ها و ... را رایگان در اختیار شما بگذاریم.